MP6C е ECU с висока производителност и представлява еволюцията на AEB2568D.
MP6C ECU е проектиран за 5-6-цилиндрови превозни средства с последователно многоточково впръскване. Докато работи на газ, MP6C отчита момента на впръскване на горивото и налягането на температурата на газа и изчислява количеството e Gas, което трябва да се впръска в газообразна форма във всмукателния колектор, за да се получи същата производителност, която автомобилът би предложил, когато работи на бензин.
Благодарение на OBD комуникационния протокол, MP6C чете някои оригинални ECU параметри за по-добро адаптиране на системата и компенсиране на дрейфовете и стареенето на механичните компоненти на газовата система.
Освен това чрез OBD връзка софтуерът за калибриране може да се използва за наблюдение на няколко параметъра на двигателя и евентуални грешки в системата за управление на двигателя. MP6C е оборудван със система за диагностика на всички газови компоненти, чийто статус може да бъде проверен по време на инсталирането на системата и във всеки момент от живота на двигателя чрез софтуера за калибриране. Тази функция може да предотврати проблеми с неизправност и да улесни техническата поддръжка. Освен това инструментът за калибриране предлага ръководени процедури за опростяване на инсталирането и калибрирането на системата.
Благодарение на комбинацията от PTMAP сензор, стъпките на инсталиране са опростени и разходите значително намалени. MP6C има компактна кутия, която позволява лесен монтаж в двигателното отделение. Електронното управление е оборудвано с 60-PIN автомобилен конектор от ново поколение, с висока IP степен на защита (6K9K) срещу проникване на вода и система за лесно захващане за свързване/изключване на кабела. Кабелът се характеризира със система за сигурност на конектора, която предотвратява случайно освобождаване на окабеляването.
Tехническа Спецификации
Захранващо напрежение: Vbatt=10÷16V.
Работна температура: -40÷110°C.
Поглъщане на ток с деактивирани задвижващи механизмиdi: Imax=0,5 A
Поглъщане на ток в режим на готовност: Istandby <5uA
Степен на IP защита: IPX9k
Поставяне на захранващо реле върху кабел
Прекъснат инжектор със свободни проводници
5 или 6 газови инжектора със следните характеристики Imax=6, Vbatt, max=16Vc
2 изхода на мощност за газови електромагнитни вентили
* Pmax=25W, Imax=2A (мощност и максимален ток за всеки изход с активирани два изхода)
* Pmax=50W, Imax=4A (мощност и максимален ток само с един активиран изход)
Управлявани сензори:
- Датчик за налягане на газ: 463500000, 463059000, 463505000
- MAP сензор: 463500000, 463059000, 463505000 оригинален датчик на колата
- Сензор за ниво: AEB сензор за ниво, 0-90Ohm стандартен сензор, не стандартен сензор
- Сензор за температура на редуктора: AEB сензор тип 369
- Сензор за температура на газа: сензор тип AEB (4.7kOhm)
- Отчитане на датчика за кислород в напрежение: 0-1V, 0-5V, 5-0V, 0.8-1.6V, 2.5-3.5V
OBD комуникация: ISO15765 по CAN линия; KWP2000 и ISO9141 за K-Line
Management на превключвател тип AEB119B.
Сертификати
2006/28/CE 10R-03 67R-01 110R-00
Съдържание на опаковката
-контролен блок
--Интегриран сензор за налягане на газ + MAP
-превключвател с бутон
-чанта с аксесоари